UKK - usein kysytyt kymykset

Miten etätapaamiset toteutetaan?

Ostaessasi valmennuksen, valmentaja ottaa sinuun yhteyttä WhatsAppin kautta tai tekstiviestitse sopiakseen teille molemmille sopivan ajankohdan valmennusta varten.

Mikäli sinulla on kysyttävää valmennuksesta, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse kailo@kailohealth.fi / nettisivujen WhatsApp-napin kautta.

Onko mahdollista tavata valmentajaa kasvotusten?

Lähtökohtaisesti kaikki valmennuksemme ovat etätapaamisia, jotka tapahtuvat Google Meet-sovelluksen avulla. Mikäli valmentajalla on sopiva tila käytettävissään tapaamisia varten, on kasvotusten tapaamisetkin mahdollisia. Tästä tulee sopia henkilökohtaisesti valmentajan kanssa.

Saanko ilmaisen konsultaatiopuhelun?

Kyllä, voit ottaa yhteyttä kailokailohealth.fi tai nettisivujen WhatsApp-napin kautta ja sopia ilmaisen 20min konsultaatiopuhelun.
Käymme puhelussa läpi yksilölliset tarpeesi ja kartoitamme mikä valmennus sopisi sinulle parhaiten.

Minulla on ongelma tilauksen kanssa, mitä teen?

Ota yhteyttä kailo@kailohealth.fi tai nettisivuilla olevan WhatsApp-napin kautta niin autamme sinua.

Miten valmistaudun näytteenottoon?

Halutessasi käydä läpi laboratoriomittaustuloksia terveydenhoitajan vastaanotolla, saat Kailo Healthista alekoodin Puhti-palveluun. Näytteenottoon valmistautumisohjeet:
Kun laboratoriotulokset ovat valmistuneet, ota yhteyttä Kailo Healthiin kailo@kailohealth.fi tai Whatsapp-napin kautta, ja sovi aika terveydenhoitajan tapaamiselle.

Huom. älä lähetä terveystietoja sähköpostitse, käymme tulokset läpi yhdessä tapaamisen aikana.

Voinko peruuttaa jo tehdyn tilauksen?

Nettikaupoissa oston voi peruuttaa kahden viikon ajan ostoshetkestä, tämä ei kuitenkaan koske jo aloitettuja valmennuksia tai verkkokursseja (ml.kirjautuminen verkkokurssialustalle).

Voiko valmennuksen keskeyttää?

Voit keskeyttää valmennuksen tai verkkokurssin halutessasi. Huomioi kuitenkin ettei jo aloitetusta valmennuksesta tai verkkokurssista saa hyvitystä.